THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Search :)

miercuri, 12 ianuarie 2011

Ea, e mai mult decat o simpla "femeie"!

Sunt femei care isi pierd capul dupa barbati, sunt femei-barbati, sunt "femei de companie", sunt fel si fel. Dar, sunt si femei destepte, femei independente, femei cu capul pe umeri, cu obiective si teluri bine alese, cu vise transformate realitate. Acest ultim exemplu, e cel pe care imi doresc din suflet sa il urmez. Acest ultim exemplu, l-am gasit in Antonia Ioana.


Ea, e modelul meu (dupa mama). Ea e cea care a stiut sa isi ia propria viata in maini, sa isi creeze propria lume, bazandu-se pe increderea in sine. Ea e genul de femeie adevarata, care face ce ii place, care se simte bine in pielea ei, care stie sa isi traiasca viata.
Nu o sa ma apuc sa scriu romane, pentru ca prea multe nu as avea de spus. Nu o cunosc personal (inca), dar prin tot ce face, da dovada ca e o femeie perfecta ca model de urmat. Si de aceea indraznesc sa spun ca, ma vad la 18 ani, asa cum e Anto acum : frumoasa, inteligenta si ambitioasa!


Sper ca, atunci cand voi avea si eu varsta ei, cartile mele se vor vinde maxim, voi avea multe cunostiinte, voi avea si prieteni adevarati, imi va fi bine si singura, imi voi avea alaturi iubitelul (si viitorul meu sot), voi avea multe animalute si voi fi mandraaaaaaaa de mine!

Anto tie, iti multumesc enorm pentru tot ajutorul pe care mi l-ai dat, tu m-ai facut sa prind curaj si incredere in mine, prin faptul ca tu ai dovedit ca se poate ajunge acolo unde orice femeie cu ambitii spera sa ajunga. Iti multumesc pentru fiecare sfat si sper din suflet sa am ocazia sa te cunosc si live candva. Te puupppp maxim si iti urez muuuuuult succes in tot ceea ce faci in continuare!

5 comentarii:

SilvyX spunea...

Foarte frumos tot ce ai scris si de apreciat! si eu iti impartasesc parerile legate de antonia...este o persoana de nota 20!!! si sunt sigura ca nu sunt putine persoanele care o iubesc!!! Felicitari penru faptul ca i-ai asculatat sfaturile si sa iti urmezi visul orice ar fi indiferent de ce cred altii:) Pupici>:d<

Diana Fanea spunea...

Multumesc frumos!

Antonia Make-up Artist spunea...

Iti multumesc frumos , abia azi am ajuns acasa si nu am uitat !! Asa ca am intrat sa mai vad ce-ai scris si am gasit aceasta postare superba . Kiss , ma bucur mult

Diana Fanea spunea...

Nu ai dc sa imi multumesti. Meriti, pt ca esti asa cum esti ! :*

butterfly spunea...

ai descris`o perfect pe Antonia!:*