THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Search :)

luni, 10 ianuarie 2011

My pretty, lovely, fairytale ♥



In primul rand ii MULTUMESC ANTONIEI (MAKE-UP ARTIST) pentru ideea geniala pe care mi-a dat-o cand ea insusi si-a facut un blog (http://antonia-makeup.blogspot.com)
Recunosc, sincer, ca mi-a fost frica sa imi fac blog-ul asta, din diverse motive, cum ar fi barfele, sau vorbele urate... sau individia :) Dar, am ajuns la concluzia ca sunt destul de mare incat sa pot infrunta toate acestea, si sa fac, ceea ce vreau de fapt sa fac!


Mai jos, pun cateva poze cu cele mai de pret "comori" ale mele, si anume carticelele mele, scrise si publicate ambele in anul 2010. Cei care ma cunosc, stiu ca poate am facut multe lucruri gresite, si multe "prostii adolescentine" sa le numesc asa. Recunosc si imi cer iertare celor carora le-am gresit, la fel cum si altii, la randul lor si-au cerut iertare in fata mea. Admit ca nu am facut prea multe lucruri extraordinare in viata mea, dar aceste doua " minuni " sunt mandria mea, sunt dovezile clare ca POT mai mult decat arat ca pot, uneori! :) 

Le multumesc sincer si din suflet, celor care mi-au fost aproape si m-au sprijinit in ceea ce mi-am dorit sa fac! Nu o sa ma opresc aici, pentru ca, in timp, am descoperit ca "a scrie" e pasiunea mea! 


Inocenta Furata - publicata pe 25 iulie 2010
si Poezii, publicata pe 22 octombrie 2010 


www.lulu.com
www.inocentafurata.weebly.com

4 comentarii:

Antonia Make-up Artist spunea...

Daca vei sta mereu sa te temi de parerea altora nu vei ajunge nicaieri . Barfele si vorbele urate cu siguranta ca vor fi mereu , dar incearca sa te obisnuiesti cu ele sa nu bagi in seama exact cum fac si eu care primesc pe zi sute de rautati gratuite !! Te pupacesc , la cat mai multe postari sa avem ce citi !:))

Diana Fanea spunea...

multumesssssssc <3

doaruncopil spunea...

buna :* am gasit blog-ul tau prin intermediul indirect al antoniei.. si vroiam sa`ti spun ca iti apreciez mult munca si dorinta de a scrie carti :) foarte interesant post-ul. vroiam sa iti pun cateva intrebari cu privire la carti, de aceea ti-am dat add pe yahoo. id-ul meu incepe cu miss R . succes in continuare :)

Diana Fanea spunea...

Multumesc frumos, poti sa imi intrebi orice dar eu nu te gasesc in lista :(