THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Search :)

marți, 11 ianuarie 2011

This goes out to ...

... someone that was once the most important in my life ♥

 

you are the one, that i want,

the one that i need...

the one that i gotta have just to succed :) 

I need you and ... 

I miss you and...

I want you and...

I love you, cuz...

I wanna hold you...

I wanna kiss you...

You are my everything and I really miss you! 


Melodia asta imi trezeste niste amintiri infioratoare! Ai fost, esti si vei fi mereu. Chiar daca nu vei stii asta ! Nu mai pot permite sa stii, cand tot ce faci, e sa imi faci rau. Vreau sa fiu asa cum tu iti doresti sa fiu. Vreau sa fiu independenta, sa uit ca am vise, doar obiective voi avea. Vreau ca toate planurile pe care candva, le-am facut impreuna, sa le transform in realitate, chiar daca e nevoie sa o fac singura. Tu nu vei stii niciodata ca tu vei fi mereu TOT al meu. Vei trai cu alta iluzie, la fel cum si eu am trait mult timp cu iluzia ca eu sunt cea care iti face frumoase zilele. Nu a fost asa si nu stii cum a durut... si inca mai doare, dar EU SUNT CEA MAI IMPORTANTA pentru mine, cel putin. Eu voi fi cea care va fi mandra de mine si de realizarile mele... Eu voi fi cea care va merge cu fruntea sus pe strada, fara urma de regrete sau rusini. Eu voi fi ceea ce ti-ai dorit tu, pentru ca tu mereu ai fost pentru mine, ceea ce mi-am dorit, imi doresc si imi voi dori. Tot pe tine te iubesc... 

 

11.01.2011 - Cea mai ingrozitoare zi din viata mea! Si nu am nici un motiv anume, asta e ciudat. Ma simt atat de plictisita si obosita psihic. Parca toata lumea trage de mine, sa fiu in toate partile si nicaieri in acelasi timp. Ma simt penibil. As pleca undeva unde sa uit de toate chiar in momentul acesta. Dar nu imi permit (nu din punct de vedere financiar, ci ... sentimental, sa spunem) sa las toate astea in urma. Tot ceea ce in acest moment ma dezgusta, ma sperie si ma lasa rece in acelasi timp, acest "tot" creeaza viata mea, lumea in care traiesc, lumea din jurul meu. O lume pe care candva probabil o voi schimba intr-una mai buna. Sau nu, nu o voi schimba... O VOI CREA. Exact asa cum vreau eu :) Exact asa cum imi propun. O astept pe mami sa vina de la lucru. Am nevoie sa povestesc cu cineva despre toate aceste feeling-uri ... si cine imi poate fi prieten mai bun, decat mamica mea frumoasa si iubita? :) 

2 comentarii:

SilvyX spunea...

imi pare rau ca cel care candva a fost langa tine nu a stiut sa te aprecieze...nu iti opri viata in loc...oricum intr`o zi isi va da seama de greseli...si daca se va intoarce totul va sta doar in mainile tale...si atunci va simti pe pielea lui cum e sa aiba altul decizia in mainile lui...si eu am trecut prin asa ceva...dar dupa 1 an ..a realizat ce a facut...decizia a fost in mainile mele.. am ales sa mai dau o sansa...au trecut 7 luni de atunci...si nu regret...acum e totul bine...suntem amandoi si ne e bn..ne-am mai maturizat....Un lucru il regret:eu atunci nu am facut ce te sfatuiesc pe tn...nu am avut curajul sa trec mai departe...un an de zile am stat pe loc..desi cei din jur nu s-au oprit in loc sa imi vada mie durerea...si si-au continuat viata...asa sper sa faci si tu ...sa mergi mai departe sa fi puternica...nu stii ce iti rezerva viitorul:)>:D<

Diana Fanea spunea...

Si mie imi pare rau, oarecum, pentru ca pentru el am dat tot ce am avut mai bun... si am realizat ca cel care da tot, e cel care la final pierde.
Ma bucur pentru tine, ca esti fericita acum! Si stiu sigur ca o sa imi vina randul si mie :)