THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Search :)

joi, 27 ianuarie 2011

Tuturor fetelor care cer RESPECT :)

       Acum cateva zile, cand am terminat orele, in dorinta de a profita din plin de iarna, zapada, ninsoare si ... cam atat, ca frigul nu e pe lista lucrurilor frumoase din anotimp, am decis sa merg pe jos spre casa. Zis si facut. Ajung in Tineretului, trec strada, la trecerea de pietoni, si ajung in parculetul mic de peste drum. Pe banca, statea o fata cam de varsta mea, care "purta o discutie" cu tonul foarte ridicat, cu un individ care parea a fi o persoana destul de importanta in viata ei. Si se tot certau ei, el ii explica fetei ca nu a inselat-o, ea urla in continuare, si apoi, el i-a spus o serie de cuvinte urate. M-am oprit pur si simplu un mijlocul strazii sa ii privesc si sunt convinsa ca nu as fi fost judecata pentru asta, avand in vedere ca, se purtau, mai extravagant decat elefantii si maimutele de la circ.
       In momentul de fata spun cu mana pe inima ca, daca as fi fost in locul ei, m-as fi ridicat si as fi plecat. Nu consider ca e necesar sa pierdem timpul cu astfel de persoane. Dar, decizia ei a fost alta, a inceput si ea, sa ii adreseze injurii sa ii vorbeasca cu un vocabular vulgar, iar el, scos din minti, a scuipat-o. Urat gest, e adevarat! 
In momentul urmator, fata i-a spus asa " Ce faci, nenorocitule?" el nu i-a raspuns, o privea doar. Apoi, a inceput ea din nou " Tu nu intelegi ma p**a, ca pe mine trebuie sa MA RESPECTI?" . In momentul acela mi-a venit sa rad.
Fetelor, va rog sa ma credeti, sunteti domnisoare si cereti respect celor din jur. E absolut normal. Doar ca, trebuie sa intelegeti ca respectul SE CASTIGA in TIMP si SE PIERDE CAT AI CLIPI. E frumos sa fii si sa te simti respectat/a, dar e necesar sa muncesti pentru asta. Eu nu judec pe nimeni, e doar un sfat, si credeti-ma, stiu ce vorbesc! Am trecut si eu prin astfel de situatii in care ceream respect, am luptat si inca mai lupt pentru a-l castiga, au fost clipe in care l-am pierdut, si luni la rand in care m-am straduit sa il recastig. Asa ca, respectati ca sa fiti respectate! Si nu uitati, ca in primul rand, trebuie sa va respectati pe voi!!! Si nu o sa faceti asta prin cuvinte vulgare sau "spalandu-va rufele in vazul tuturor". 
Impartasesc asta cu voi, pentru ca, la fel cum scriu eu aici, mi-a spus mie candva, cineva. Si din fericire, am stiut sa ascult spusele respectivului si sa imi schimb comportamentul. Si DA, rezultatul a fost unul pozitiv, a fost... chiar mai mult decat m-am asteptat!

So, don`t forget RESPECT YOURSELF! ;):D

0 comentarii: