THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Search :)

joi, 17 februarie 2011

Ca tot nu aveti ce vorbi!!! :D

E a nu stiu cata oara cand "ma ard", din cauza ca asa-zisele mele prietene vorbesc, ori fara sa stie despre ce este vorba de fapt, ori doar cu intentia jalnica de a face rau in jur. M-am convins din nou ca prieteni adevarati gasesti mai rar, eu am una singura, dar stiu sigur ca ea nu ar fi in stare in viata ei sa spuna vorbe goale si fara rost, doar pentru a-mi strica relatiile cu alti oameni, care poate, au o parere destul de buna despre mine. Ma refer la mama mea, care e mai mult decat o prietena, e TOT ce am eu nevoie de la viata si, traind azi aceasta experienta urata, am inteles ca trebuie sa am grija ce fel de cunostiinte/prieteni/amici imi fac, pt ca traim intr-o lume PLINA de rautate si invidie.


SI, REFERITOR LA STAREA MEA DE PE FACEBOOK, SCRIU SI AICI : NU faceam referire in nici un caz la Antonia Ioana (make-up artist) si nici la Carmen Plesea ( ca am vazut ca primesc si mesaje cum ca m-as fi referit la dansa). Eu faceam referire la persoane pe care le cunosc de ani de zile, de cand nu insemnau nimic si, acum, cand au ajuns mai sus, au uitat de unde au plecat! Carmen si Antonia sunt doua femei minunate, care ambele, au fost dispuse sa imi ofere o mana de ajutor, lucru pe care il apreciez acum, si pt totdeauna. Pentru ca nici macar nu ma cunosc bine, nu au idee ce fac, sau cum sunt ca om si totusi au fost niste DOAMNE cu mine. Iar eu nu uit lucrul asta. Imi e mai mult decat clar ca persoanele care au spus ce au spus si au bagat intrigi, nu ma cunosc deloc! E adevarat ca sunt destul de rea, uneori, dar sunt cu persoanele care merita, nu cu cele care m-au sprijinit/indrumat/ajutat. Tin sa mentionez ca , Antonia, "si-a batut obrazul", cum e o vorba, pentru mine, si ar fi fost jalnic si pe putin spus URAT din partea mea sa fac, ceea ce se spunea ca am facut! Ma bucur ca lucrurile s-au lamurit si ca m-am convins si eu de anumite persoane. O sa am mai multa grija de acum. Mii de multumiri Antoniei, care, a inteles situatia! E penibil si urat ce faceti, dragele mele "prietene", dar o sa am mai multa grija de acum incolo!

0 comentarii: